zondag 3 april 2011

Beetje aan het afnemen: datingsites (gratis)

Datingsites (gratis) verliezen steeds aan belangrijkheid. Althans, dat gevoel heb ik toch. Een datingsite zonder te betalen heeft namelijk ook een pak nadelen. Om er maar enkele op te sommen:
  • Veiligheid niet gegarandeerd
  • Privacy niet gegarandeerd
  • Hoe zit het met de leden? Zijn die allemaal te betrouwen?
  • Iedereen kan zomaar lid worden, zonder enige vorm van identiteitscontrole
Daarom heb ik zoiets van: "Als je echt gratis wil daten, dan moet je gewoon een betalende datingsite raadplegen". Want daten via het internet is niet altijd zonder gevaar. Wat als een bepaald persoon iemand anders beweert te zijn? Natuurlijk moet ik hier nu ook niet de negativist uithangen, ik ken binnen familiekring ook een aantal personen die elkaar leerden kennen via een datingsite en die zijn nu heel gelukkig. Misschien had ik beter even gevraagd of ze zich hadden leren kennen via een gratis datingsite of een betalende variant.



Het blijft natuurlijk nog aan u om te beslissen voor welke vorm van datingsites u opteert. Of misschien gaat u wel op zoek naar een date via Facebook? In alle geval, veel succes, en moge u de partner van uw leven vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.