donderdag 22 december 2011

Een leuke activiteit voor de winter

De winter is net gestart.
De dagen zijn weer kort, en de avonden lang. Veel mensen brengen hun avonden door, door naar de televisie te kijken, maar er zijn ook andere alternatieven, waar men soms niet direct aan denkt. Een van de zaken die ik altijd erg interessant vindt, is het volgen van een cursus. Je leert er nieuwe mensen kennen, je verrijkt je kennis van een onderwerp dat je interesseert, en je hebt er nog jarenlang plezier van, omdat je na de cursus de opgedane kennis kan toepassen. Het is niet altijd gemakkelijk om een cursus te vinden die aansluit bij je interesses, en ook in je buurt ligt. Gelukkig zijn er tegenwoordig veel websites waar het aanbod verzameld wordt, en waar je eenvoudig in het grote aanbod cursussen kan kiezen door te verfijnen op het aanbod. Populaire cursussen zijn tegenwoordig cursussen fotografie en cursussen computer.


Zelf heb ik me ingeschreven voor een fotografie cursus, en ik moet zeggen dat dit enorm meevalt. Ik heb heel wat nieuwe functies ontdekt op mijn digitaal fototoestel, en ook geleerd hoe ik ze achteraf kan bewerken. En ik heb enkele nieuwe vrienden leren kennen. Echt een aanrader !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.